Junkers Ju 86(1936 - 1945) |
|||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Junkers Ju 86 бил проектиран като среден бомбардировач. Първите две серийни версии Ju 86D и Ju 86E били приети на въоръжение през пролетта на 1936 година и се различвали само по моторите, версия Е имала мотори BMW 132 с мощност от 810 к. с. Използването на тези самолети при военни формации открил слабините им и затова по-нататъчният развой на самолета продължил в посока към приспособяването му за транспортни цели, като самолет за цивилен транспорт Ju 86B, F и Z, тренировъчен бомбардировач Ju 86G и бомбардировач, предназначен за износ - Ju 86K. Последните версии на самолета били Ju 86P, с по-висок таван на полета и Ju 86R с херметическа кабина. Бомбардировачът Ju 86P имал мотори Junkers Jumo 207 A-1 с мощност 950 к. с., разузнавачът Ju 86R имал мотори Junkers Jumo 207 B-3 с мощност 1000 к. с. и разпереност 32 метра за достигане на височина от 14 400 метра. Общо 470 самолета Ju 86 били произведени. Технически данни: Junkers Ju 86 D-1
|
|||||||||||||||||||||||
Arxion © 2014 |